Dan sesungguhnya telah Kami berikan hikmat kepada Luqman, iaitu: "Bersyukurlah kepada Allah. Dan barangsiapa yang bersyukur (kepada Allah), maka sesungguhnya ia bersyukur untuk dirinya sendiri, dan barangsiapa yang tidak bersyukur, maka sesungguhnya Allah Maha Kaya lagi Maha Terpuji." Surah Luqman:12

Saturday, May 8, 2010

Interview IMGLAD Episod 1

Assalamualaikum.

Lama rasanya blog ni tidak diupdate. Insya Allah sedikit perkongsian dari saya berkenaan dengan interview IMGLAD saya.

Alhamdulillah, around 10 pagi selamat sampai ke Danga Bay. Sebaik sampai saya terus ke bangunan yang dituju. Ternyata bangunan yang saya masuk... Salah!! "Nak pergi interview ke?" tanya receptionist. "Ye."jawabku. "Bukan bangunan ni. Bangunan yang berdepan dengan laut."balasnya lagi. "Owh. Okay, terima kasih." Cari punya cari. Ya Allah. Banyaknya Iskandar punya bangunan. Iskandar Investment la. IMREC la. and so on. Rupanya ramai yang confius cam saya. Berlegar2 mencari tempat interview. Dan dengan tak sengaja berkenalan dengan 2 orang yang sama2 mencari. Tanya dan terus bertanya akhirnya sampai ke tempat interview.. [bersambung]

Gambar hiasan

4 comments:

salam nti..sambung jangan tak sambung...:D
 
salam nti. insya Allah. :)
 
salam nti..sambung jangan tak sambung....;p
 
salam nti.. akan diusahakan :D
 

Post a Comment